Item code : 649357383 COPY URL

coupon friendlyHigh-quality Bean Bag / Sofa / Cushioning Bedding / Floor Chairs/ Cushion


Customer who recommended this item
10 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
75%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 60%/100%
  • Service 60%/100%
Manufacturer/Place of origin Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
Material
Payment Method Q*Coin Pay, VISA, MasterCard, American Express, Union Pay, PayPal, E-Nets, Cash Deposit, Q·account, GrabPay, Rely, PayLah!, AXS, NETS QR, AliPay, WeChat Pay, Convenience Store
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (13)

Customer Photo Review board
May 10, 2019
cli*** (SG )
May 07, 2019
nju*** (SG )
May 05, 2019
thy*** (SG )
May 04, 2019
tan*** (SG )
May 04, 2019 1
xre*** (SG )

Customer Review (8)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend May 28, 2019 elz*** (SG SG)
Netural May 13, 2019 ire*** (SG SG)
Recommend May 08, 2019 ide*** (SG SG)
Netural May 05, 2019 ong*** (SG SG)
Not Recommend May 04, 2019 yu.*** (SG SG)
Not Recommend May 04, 2019 lee*** (SG SG)
Netural May 04, 2019 dol*** (SG SG)
Not Recommend Apr 26, 2019 dun*** (SG SG)
Item Q&A(24)
No. Question & Answer Member Date Status
35923445 Inquiry from cli**** cli******* 2019-07-12 Answered
  Hi I would like to ask whether I can order just the bean bag cover? The cover is torn and need a new one. Please advise thanks.
 

[Re] Inquiry from cli****
Hi Customer, your bean bag is which model, previously is muji bean bag will be $35 for the cover and we have red, navy and silver grey, thanks

 

[Re] Inquiry from cli****
Mine is the gray circular bean bag. Does it fit the muji cover?

 

[Re] Inquiry from cli****
Hi Customer, Muji bean bag cover is bigger and square shape, kindly attached you current bean bag,thanks

 

[Re] Inquiry from cli****
I had tried to use a bigger cover however the beads will flow freely and unable to secure in shape. The original covers will be great!

 

[Re] Inquiry from cli****
Hi Customer, yours is the round shaped and the cover is $35 per pc, you may come to our store at 10 Ubi Cresent, Ubi Techpark #04-57 S408564, thanks

 

[Re] Inquiry from cli****
Okay! Will come down to purchase them! May I know the operating hours and operating days. Thank you so much!

 

[Re] Inquiry from cli****
Hi Customer, our operation hours is 9 - 5pm, Mon - Fri, Thanks

35335735 Inquiry related cancel and refund from Iri**** Iri******* 2019-05-03 Answered
  Ordered on 24th March, and didnt received the item. Contacted you, you said you would arrange asap. Over a week, still no response from you. If you are unable to deliver the order, pls make a refund to me.
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from Iri****
Dear Customer,

Good evening!
We are so sorry about it. Item wirh qxpress now. WIll confirm receive it tomrrow. Thank you so much!

Have a good weekend!

35317914 Inquiry related delivery from 242**** jau******* 2019-05-02 Answered
  YOU DID NOT SEND THE ITEM THAT I HAD PURCHASED AT $24.90, THE PRICE YOU HAD FIRST LISTED!!! IT WAS THE 24th MARCH I HAD PURCHASED IT!!! THEN YOU CANCELLED MY ORDER ON 25th APRIL BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90!!! BECAUSE YOU LATER PRICED IT AT $69.70 AND PEOPLE BOUGHT IT AND SO YOU REFUSED TO SELL US THE SIMILAR ITEM WE HAD ORDERED ONLINE FOR $24.90!!! GREAT MARKETING PRACTICE!!!!

THE EMAILS KEPT GOING ON BACK & FORTH AND YOU KEPT REPEATING THE SAME MESSAGES!! THAT YOU WILL HAD JUST RETURNED FROM OVERSEAS LAH, HAD ALREADY SENT IT LAH, WILL CHECK LAH, APOLOGIES LAH, CHECK WITH THE BOSS LAH...ALL THE CRAP!!!!

AND SO YOU FINALLY CANCELLED MY ORDER BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90 THE PRICE YOU FIRST LISTED IT FOR, AND WHICH I ALSO PAID FOR!!!

GREAT PRACTICE GUYS!!! YOU CAN HAVE THE BEAN BAG AND SIT ON IT FOR ALL YOU WANT!
EARN MORE MONEY TO FEED YOUR GREED!!!

ALL THE PRETENCES OF ATTEMPTS TO SELL THE ITEM!!!
 

[Re] Inquiry related delivery from 242****
Dear Customer,

Good day!
Our CS team already contact you through phone. Thank you!

 

[Re] Inquiry related delivery from 242****
Ya, right

 

[Re] Inquiry related delivery from 242****
Thank you!

35291594 Inquiry related cancel and refund from stg**** stg******* 2019-04-28 Answered
  Please REFUND the money to me within 2 days. BEFORE wed, 1st May 2019. i DO NOT want to deal with empty promises of delivery anymore. thank you.
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from stg****
Dear Customer,

Good evening!
As delivery system issue. We are so sorry abou it. We will refund to you through Qoo10. Thank you!

35271673 Inquiry from 242**** jau******* 2019-04-26 Answered
  YOU DID NOT SEND THE ITEM THAT I HAD PURCHASED AT $24.90, THE PRICE YOU HAD FIRST LISTED!!! IT WAS THE 24th MARCH I HAD PURCHASED IT!!! THEN YOU CANCELLED MY ORDER ON 25th APRIL BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90!!! BECAUSE YOU LATER PRICED IT AT $69.70 AND PEOPLE BOUGHT IT AND SO YOU REFUSED TO SELL US THE SIMILAR ITEM WE HAD ORDERED ONLINE FOR $24.90!!! GREAT MARKETING PRACTICE!!!!

THE EMAILS KEPT GOING ON BACK & FORTH AND YOU KEPT REPEATING THE SAME MESSAGES!! THAT YOU WILL HAD JUST RETURNED FROM OVERSEAS LAH, HAD ALREADY SENT IT LAH, WILL CHECK LAH, APOLOGIES LAH, CHECK WITH THE BOSS LAH...ALL THE CRAP!!!!

AND SO YOU FINALLY CANCELLED MY ORDER BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90 THE PRICE YOU FIRST LISTED IT FOR, AND WHICH I ALSO PAID FOR!!!

GREAT PRACTICE GUYS!!! YOU CAN HAVE THE BEAN BAG AND SIT ON IT FOR ALL YOU WANT!
EARN MORE MONEY TO FEED YOUR GREED!!!
 

[Re] Inquiry from 242****
Dear Customer,

Good day!
It is not we cancel your order. It is cancel by qoo10. I will inform our cs team contact you. Thank you!

35271665 Inquiry from 242**** jau******* 2019-04-26 Answered
  YOU DID NOT SEND THE ITEM THAT I HAD PURCHASED AT $24.90, THE PRICE YOU HAD FIRST LISTED!!! IT WAS THE 24th MARCH I HAD PURCHASED IT!!! THEN YOU CANCELLED MY ORDER ON 25th APRIL BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90!!! BECAUSE YOU LATER PRICED IT AT $69.70 AND PEOPLE BOUGHT IT AND SO YOU REFUSED TO SELL US THE SIMILAR ITEM WE HAD ORDERED ONLINE FOR $24.90!!! GREAT MARKETING PRACTICE!!!!

THE EMAILS KEPT GOING ON BACK & FORTH AND YOU KEPT REPEATING THE SAME MESSAGES!! THAT YOU WILL HAD ALREADY SENT IT LAH, WILL CHECK LAH, APOLOGIES LAH, CHECK WITH THE BOSS LAH...ALL THE CRAP!!!!

AND SO YOU FINALLY CANCELLED MY ORDER BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90 THE PRICE YOU FIRST LISTED IT FOR, AND WHICH I ALSO PAID FOR!!!

GREAT PRACTICE GUYS!!! YOU CAN HAVE THE BEAN BAG AND SIT ON IT FOR ALL YOU WANT!
EARN MORE MONEY TO FEED YOUR GREED!!!
 

[Re] Inquiry from 242****
Dear Customer,

Good day!
It is not we cancel your order. It is cancel by qoo10. I will inform our cs team contact you. Thank you!

35271663 Inquiry for the item from 242**** jau******* 2019-04-26 Answered
  YOU DID NOT SEND THE ITEM THAT I HAD PURCHASED AT $24.90, THE PRICE YOU HAD FIRST LISTED!!! IT WAS THE 24th MARCH I HAD PURCHASED IT!!! THEN YOU CANCELLED MY ORDER ON 25th APRIL BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90!!! BECAUSE YOU LATER PRICED IT AT $69.70 AND PEOPLE BOUGHT IT AND SO YOU REFUSED TO SELL US THE SIMILAR ITEM WE HAD ORDERED ONLINE FOR $24.90!!! GREAT MARKETING PRACTICE!!!!

THE EMAILS KEPT GOING ON BACK & FORTH AND YOU KEPT REPEATING THE SAME MESSAGES!! THAT YOU WILL HAD ALREADY SENT IT LAH, WILL CHECK LAH, APOLOGIES LAH, CHECK WITH THE BOSS LAH...ALL THE CRAP!!!!

AND SO YOU FINALLY CANCELLED MY ORDER BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90 THE PRICE YOU FIRST LISTED IT FOR, AND WHICH I ALSO PAID FOR!!!

GREAT PRACTICE GUYS!!! YOU CAN HAVE THE BEAN BAG AND SIT ON IT FOR ALL YOU WANT!
EARN MORE MONEY TO FEED YOUR GREED!!!
 

[Re] Inquiry for the item from 242****
Dear Customer,

Good day!
It is not we cancel your order. It is cancel by qoo10. I will inform our cs team contact you. Thank you!

35271657 Inquiry from 242**** jau******* 2019-04-26 Answered
  YOU DID NOT SEND THE ITEM THAT I HAD PURCHASED AT $24.90, THE PRICE YOU HAD FIRST LISTED!!! IT WAS THE 24th MARCH I HAD PURCHASED IT!!! THEN YOU CANCELLED MY ORDER ON 25th APRIL BECAUSE YOU DID NOT WANT TO SELL IT AT $24.90!!! BECAUSE YOU LATER PRICED IT AT $69.70 AND PEOPLE BOUGHT IT AND SO YOU REFUSED TO SELL US THE SIMILAR ITEM WE HAD ORDERED ONLINE FOR $24.90!!! GREAT MARKETING PRACTICE!!!!
 

[Re] Inquiry from 242****
Dear Customer,

Good day!
It is not we cancel your order. It is cancel by qoo10. I will inform our cs team contact you. Thank you!

Policy & Notice